duminică, 30 martie 2014

E semn de integritate

Aseară am cinstit Ora Pământului pe terasa blocului de la scara 3, Everestul nostru. Cu președinta. Ea președinta, eu casiera Asociației de Proprietari. Am băut ceai din fructe de pădure și am mâncat cozonac cu nucă, pe care l-am cumpărat, culmea, de la măcelăria ”Cuțitul Iscusit”. Bun, cu condiția să fi avut răbdare până dădeai de miez. De notat și de reținut, că acest gen de răbdare presupune acțiune.
Eu am și fumat, fidelă fiind ideii că fumul unei ţigări NU poate fi mai dăunător sănătăţii, decât fumul unei lumânari. Și în armonie cu forțele naturii, Vântul fiind un factor extern care întreține scânteia aprinsă, nu flacăra.
Am avut o discuție foarte interesantă despre educație, cultură și spiritualitate. A fost plăcut, cu atât mai plăcut cu cât evenimentul nu a fost unul premeditat. Și, zic eu și util, câtă vreme precis că prin intermediul antenelor de telecomunicații, au fost transmise live și la oră de maximă audiență, informații despre civilizația societății noastre civile, organizate de jurîmprejurul celulei de bază a Asociației. Una de mamifere și Constituție de Predator. Vorba zboară :)
A fost la fel de placut și util, ca discuția pe care am avut-o cu Necunoscutul din mașina 168, cu și despre Cuvânt, ocazie de a-mi reaminti de faptul că NU e bine să uiți și de aceea E bine să consemnezi, cunoscut fiind faptul că istoria a fost, este și va fi a celor ce au invățat să scrie.
În timpul acesta, bărbații Blocului activau undercover. Majoritatea, ca membri având drepturi și obligații, conform Statutului Asociației. Cei aleși, ca membri de Comitet și unul ca Cenzor.
Doamnele au interpretat magistral rolul de ”Ochiul critic al femeii”, critică fără de care nu am fi ajuns acolo unde am vrut . Adică până acolo unde, cu ocazia corespondenței purtate și a relației construite-în scopul bunului mers al Asociației- cu Primăria de sector, A.D.P.-ul și cu Poliția Locală, am constatat faptul că în toate aceste Instituții, lucrează Oameni.

NA: Amintește-ți, te rog, că deși de culori și arhitecturi ale desenului diferite, și registrul de procese verbale ale ședințelor de Comitet și, mai nou, cel al Adunării Generale, sunt din același Registru :)


2 comentarii:

  1. Ora Pamantului e misto. La noi s-a serbat in centru unde e supermarketul (unicul). Bineinteles aia nu au stins luminile, dar piata a fost plina de puști pe role care s-au parlit prin colturi la lumina lumanarilor.

    RăspundețiȘtergere