joi, 6 februarie 2014

Imagine

Am mai spus asta: sunt fumătoare, dar îmi place ca în incinta unde mă găsesc, să păstrez un PH neutru al atmosferei inspirat expirate. Ceea ce n-am spus până acum, pentru că nu i-am acordat importanţa cuvenită, sau poate pentru că nu-i venise încă timpul, este că-mi plac tipii înalţi, cu pălărie. Sunt atât de rari tipii aceştia, încât aş putea spune că îmi place tipul înalt, cu pălărie.
Acum mai bine de un an, întâmplarea a facut să mă gasesc în acelaşi timp şi loc (în lift) cu tipul înalt cu pălărie. Tipul fuma, iar chestia asta se bătea cap în cap cu propria lui imagine, iar mie mi-a indus o stare de plin contradictoriu. Cum să-mi placă şi să-mi displacă în acelşi timp, aceeaşi imagine? Am vrut să-l amendez pentru gestul lui lipsit de eleganţă, dar parfumul ţigării de foi i-a fost un bun avocat. Nu m-am sfiit să-i spun lucrul acesta.
Mai zilele trecute, de data aceasta într-o incintă pe care nu mă sfiesc s-o consider ca fiind "pe teritoriul meu", a intrat tipul înalt. Nu fuma şi nu mai purta pălărie. Venise să rezolve o situaţie ce ţine de cotidian, iar în timp ce eu îmi vedeam de ale mele (care suprapuse peste ale lui, ne conducea pe amândoi spre soluţia finală), nu s-a sfiit să spună:
-Aveţi nişte fluturi verzi pe pereţi.
I-am zâmbit zâmbetul ăla cu "da, sunt fluturii care mi-au dat pe dinafară din stomac :)"
-Aha, zise tipul, deci surplusul.
"Preaplinul", i-am zâmbit, am semnat şi am pus ştampila.
Imediat după aceea ne-am luat la întrecere cu a povesti, care mai de care, împletindu-ne fanteziile proprii şi personale într-un dialog cu şi despre atribut, calitate, caracter, caracteristică, emblemă, însușire, notă, particularitate, proprietate, semn, simbol, specific, trăsătură, stigmat.
Ca in filmele cu oameni :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu