marți, 4 februarie 2014

PatruL



Ora patru, bună dimineaţa. Nu e pentru prima oară când mă scol la ora patru (probabil că nici ultima) fără să sune ceasul sau să ma trezească vreun zgomot, altul decât vocea şi chipul unor cunoscuţi sau necunoscuţi din visele mele. Mare belea este subconştientul acesta! Visam că  discutam “despre una despre alta, un fel de zbor cu parapanta” cu un tip cu care în conştient nu aş discuta despre gol, goliciune.  Şi precis că în somn a fost posibil, numai pentru că tipul poartă nume de arhanghel, de poet, de rege.  Da, eu cu numele lui discutam. Câteodată şi în numele lui.
Ideea este că dacă aş fi refuzat să discut, nu mi-aş fi amintit de nişte corelaţii pe care, începând de acum, refuz să le mai accept ca fiind coincidenţe. Corelaţia orei patru este că deşi nu am rău de înălţime, m-am hotărât să cedez locul. Culmea. Fii tu Vânător, că miss eu Prada :)
Mă foarte distrez :)) Sper că ce-mi iese acum pe nara dreaptă nu este distracţia, ci doar muci. Hapciu! Cred că e timpul să mă doftorizez. Mi-am dat seama că am tratat cu superficialitate răceala. Ia să caut eu în cartea cărţilor: ... la patru ace...între patru pereți...şi patru ochi...pe dracul în patru...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu