De 3x7


Replica lui Visu pe scena teatrului mic, "vom manca limbi pe paun si creier de papagal!" Deci nu este vorba de limba (romana sau nu), ci de Cuvant. Acesta a fost implantul meu printre liricul solistului de la Vama, care tipa la radioul din masina. "Si eu, zic, e cazul sa-mi schimb mobila de dormitor...si daca la IKEA nu se mai vand cearceafuri, macar sa ma aleg cu niste chiftelute de ren. Vezi, pe cuvantul meu, "chiftelute" suna intr-un mare fel.

e fain sa-ti pierzi capul! e poate cea mai faina intamplare pe care un om o poate trai, fie el sfant, demon, vraci sau croitor iti spun din proprie experienta. e fain sa-ti pierzi capul ala vechi si prost si sa te trezesti, ca din morti, sa vezi ca ai ochi numai pentru tine, sa te vezi in oglinda si sa-ti placa de capul tau cel nou, frumos si destept 

Atuul alpiniştilor este că au mintea aerisită şi amintirile limpezi. Ei sunt conectaţi live cu Planeta, cu Cerul şi Pământul
Cât despre prostia omenească şi de neam, trebuie să spun că respect naivitatea, dar nu o promovez  


the one and only...imn de protest impotriva a ceea ce s-a dovedit a fi fost doar un produs 

Băi, deci, eu nu cred că câinii vor ca caii să moară. Pe bune nu cred. Cred, însă, ca şi caii şi câinii sunt ca oamenii: unii Cai Pur Sânge, unii Copoi Ardeleni. Unii gloabe şi unii căţeluşi. Şi mai cred că trăim şi că suntem în miezul unei alianţe dintre primii, care luptă întru eliminarea celor din urmă. Am avut aseară această revelaţie, pe Lascăr Catargiu, de la degetul mic şi până la degetul mare de la Librăria Bastilia, cel ce poartă pe buric un colţ ca de caiet, aşa cum ne-a învăţat doamna Lidia Constantinescu în clasa întâi, ca să nu se îndoaie.

Nu pot spune ca aveam poftă de râs şi nici că un motiv căutam, dar o explicaţie pentru faptul că mă simţeam în aşa hal de rău încât să mai pot da din plâns în râs. Atunci mi-a venit în minte cuvântul "Asmodeus", care m-a trimis la dex. Despre care am râs ca doi vechi şi buni prieteni
Morala e că dau toate cuvintele mele francofone pe tot atâtea sărutări şi ceva francheţe.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie