Titlu

Într-o binecuvântată zi a primei luni din anul pe care îl trăim, mi-am dat cuvântul la Primăria sectorului 6. Aşa le-am şi scris, că mesajul acela nu este nici petiţie, nici sesizare, nici reclamaţie şi nici propunere, ci este cuvântul unui om simplu, al unui om obişnuit, unul dintre oamenii ce în limbaj de specialitate, pot fi recunoscuţi ca fiind contribuabili. De fapt, una dintre...
Le-am scris ce am avut de spus şi în final am precizat faptul că nu aştept răspuns, deoarece nu cuvântul lor îmi lipsea, ci fapta. Şi totuşi, un semn de la ei am primit. De fapt, de la unul :)
A început cu o invitaţie. Eram invitată să apreciez pagina de facebook a Primăriei sectorului şase. Mă gândeam să-l întreb pe cel ce m-a contactat ( da, da, un el, deoarece dacă ar fi fost o ea, mi-ar fi aruncat cuvântul la recycle bin) de ce aş aprecia eu Primăria Sectorului 6? De ce? De ce nu! În definitiv există o geamănă a spiritesei critice (SC), (SA) spiritesa apreciativă, căreia îi place şi e oricând bucuroasă să se întâlnească cu spiritul ludic, Ludic :)

He, he "la început a fost cuvântul". Aiurea, abia acum se scrie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica