duminică, 12 ianuarie 2014

Grade



“OLE!”, am strigat. “Epic fail, atât am de spus referitor la reacţia dumneavoastră. Ah, şi încă ceva!
Vă rog să luaţi aminte la modul cum vă adresaţi uneia dintre finanţatorii dvs. în particular, şi a sistemului unde v-aţi încadrat, în general. Nu am fost niciodata bugetară. Am muncit de m-am spetit şi am produs valoare, plus valoare în societate şi prin beneficul acţiunilor întreprinse, beneficiu. Iată motivul pentru care mă consider nu numai calificată, dar şi îndreptăţită să intocmesc analize de cost, să trag concluzii şi nu neapărat să emit judecaţi, dar să-mi declar intoleranţa faţă de preţul de cost al profitorului”.

PS. Dacă nu pricepeţi unde şi cum de au putut fi cuprinşi cei 2(doi) metri de indian şef în 1,65 m de femeie aflată in prag de 50 de ani, trebuie să ştiţi ca diferenţa de înălţime şi masă musculară, s-au dus în proeminenţe. În principal în ţâţe.
You don't know, Jack :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu