Apă



Există un demon care este prin excelenţă feminin. O ştiu, o cunosc. Mi-o ştiu, mi-am cunoscut-o, dar nu mi-am recunoscut-o. Demonul se activează instantaneu, la vederea şi  în raport cu o altă femeie. Cealaltă. Şi îţi şuieră în toată fiinţa ta „eşti mai bună ca ea”. Măcar la chec şi tot eşti mai bună :)
Cealaltă fie preia conducerea şi iniţiază atacul atunci când gazda are mintea plecată cu sorcova, fie este ţinută în frâu, dar numai de femeile bărbate. Femeia barbat nu este femeia lipsită de feminitate, ci femeia ce nu şi-a devorat educaţional celula aia a ei, de bază, daruită de tatăl, bunicul, strabunicul şamd ei.
   
Noaptea, creierul evadează din închisoarea cutiei craniene. Este si firesc să vezi varianta completa a celor 360 de grade. Dacă Şumahăr m-ar fi întrebat, i-aş fi spus că nu este necesar şi obligatoriu să schieze ca să şi-l disloce pe al lui :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica