luni, 27 ianuarie 2014

A locaţie

Adeseori m-am întrebat "ce caut eu aici". Nu dintotdeauna, ci acum, mai la bătrâneţe. Ultima oară când mi  s-a întâmplat, întrebarea mi-a luat tot trupul la întrebări şi mi-a ieşit pe obraz, ca o lacrimă atunci când îţi plângi pe ascuns de milă. Mi-a picat la picioare şi le-a ordonat acestora să o urmeze. Am ajuns într-o intersecţie goală. Ultima.
-Ei, ce cauţi aici? m-a întrebat lacrima.
Nu ştiu, dar încerc să găsesc răspunsul. Il simt în mâinile mele. În palma stângă scrie că "Sunt a cincea elementă însărcinată cu a şaptea spiţă de la bicicletă şi cu cârma de la hidrobicicletă. In total, 13".
"Vă rog să trageţi pe dreapta!" am ordonat cvartetului de corzi, imediat dupa ce mi-am văzut-o pe a mea. Aveţi o coardă neacordată şi un dezacord în corzi. Noroc cu coarda sensibilă :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu