Trust



Oare ce drepturi de autor îşi imginează că ar avea unul sau una care îşi intitulează site-ul “cocoon”? Asupra acestui termen? Asupra unei imagini? Asupra Diavolului din imagine? Asupra lui Isus  din una şi aceeşi imagine? Asupra unei confruntări de tip scandenberg? Asupra metaforei? Dumnezeule :)
În fine, fiecare e liber ca pe tarlaua lui/ei să-şi aroge de drepturi îi trec prin minte. Ideea era că, dacă Diavolul e roşu şi Isus e alb, atunci barbatul ideal e roz. Deci, fetelor, nu mai alergaţi dupa cai verzi pe pereţi! Căutaţi barbatul roz :)

Bun, motivul pentru care nu cumpăr brad din plastic este pentru că acesta NU este ecologic şi că, în sinteticul lui, îmi va “supravieţui”. Iar fumul emanat de reciclarea lui, va fi mai toxic decât cel scos  de arderea trupului meu neînsufleţit. Fiindcă, nu ştiu dacă v-am mai spus, dar sunt un om care sfinţeşte locul, nu îl spurca prin putreziciune. La naiba, câtă putreziciune credeţi că mai poate înghiţi Pămantul ca apoi să scuipe afară pomi şi flori şi păsări?
Şi deja ştiu că din cenuşa mea vor răsări livezi cu trup de cireş în loc de trunchi şi coarne de capricorn în loc de coroană.

Motivul pentru care cumpăr şi împodobesc brad natural, a fost diferit de la un an la altul. La inceput a fost ca un “X” cu care am însemnat locul unde se află comoara dăruirii, pentru a-l ajuta pe cel ce-o caută să o gasească mai uşor. Apoi pentru a-mi dărui bucuria pe care o trăiau copiii la împlinirea dorinţelor lor.
În anul în care tata a plecat, pentru a-l ajuta să mă gasească după luminile din brad, pentru a-şi lua rămas bun, mângâindu-mă pe obraz aşa cum nu o mai făcuse niciodată până atunci.
Anul acesta, bunaoară, a fost pentru a junge la concluzia că daca nu ai Ani în casă, trebuie să-ţi cumperi una. Şi dacă ai preaplin de Ani in casă, vinde-o! :)

Comentarii

  1. Eu am brad de plastic pentru ca e cumparat din 1900...toamna. Ar fi neecologic sa il arunc, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un echilibru trebuie sa fie, intre brada mea naturala si bradul tau nemuritor :)

      Ștergere
    2. Deci avem meci cu egalitate intre FC Craciunul PVC VS CS Craciunul BIO?!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie