Suc

Aşa cum o anumită categorie de cetăţeni au arestat simbolistica curcubeului, aşa cum o anumită categorie de politicieni au arestat culoarea portocalei, aşa cum o anumita categorie de oameni de stiinţă au arestat O-ul din ROGVAIV, asimilându-l unui cod al fenomenalului aflat la limita pe care ceferiştii au numit-o într-atât de romantic "e pericoloso sporgersi" şi au logodit-o cu inelul unui semnal de alarmă, aşa cum o anumită categorie de lideri spirituali au arestat mantia de culoare solară, aşa cum Radu a anunţat cu surle şi trâmbiţe că ce-a fost verde s-a uscat, tot aşa şi eu, acum, spun că portocaliul e semn de jucy fruits :)




Comentarii

  1. Ani draga, eu am calcat direct intr-un cliseu. Degeaba m-am sters bine pe calcaie, ca tot am tarat o bucata portocalie la tine pe blog. Pui pariu ca ti se poate lipi si tie cate unul pe ici pe colo, ca guma de mestecat pe fusta, de pe scaunul tramvaiului?!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie