Piele



Jegoasă zi, foarte jegoasă. Am încercat s-o spăl, încă de la prima oră a dimineţii, dar pe ţeava de apă caldă curgea apă rece, ceea ce mi-a făcut ziua şi mai jegoasă. Am lăsat apa să curgă până s-a mai încălzit. Am adăugat şi nişte ingrediente magice care se lăudau prin eticheta lor că au puterea de a transforma o zi incoloră, inodoră, insipidă si rece, în una de 1 Mai. Deşartă speranţă risipită pe o mână de sare  şi o brazdă de spumă parfumată. Baloane de săpun. Un jeg de albastru!
Cică R.I.P. brad! Pitt, sau care Brad?
Seara mi-a fost şi mai jegoasă decât restul zilei. În semn de protest m-am culcat nespălată pe dinţi. Am visat că din resturile de ciocolată extrafină servită la cină, au răsărit şi au crescut nişte gardieni de elită pentru un papă. Milka!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie