Peliculă



Ieri am fost la film, am văzut „The Hobbit: The Desolation of Smaug”.
Îmi plac poveştile astea, îmi plac filmele şi da mă, sunt tâmpită, îmi place când binele învinge întotdeauna răul. Chiar daca asta implică să văd şi partea a treia, după ce, în prealabil am văzut primele trei părţi în care personajele frumoase le-au venit de hac urâţilor de orci. Cu ocazia asta ii transmit un mesaj imaginar personajului imaginar Sauron:
“Dacă vrei să ai o cât de mică şansă să câştigi Pământul de Mijloc, fă dracului orcii aia mai mişto, că de aceea sunt aşa de supăraţi pe lume, că nu se uită nici o gagică la ei, fie ea elfă, hobbită, gnomă sau oamă. Şi nu cumva să te gândeşti la orcă, ca feminin al orcului, că ţi-ai dat foc la valiză!”
Ce nu mi-a plăcut la film au fost ochelarii 3D. Mă doare capul de la ei! Ce naiba impresie au inginerii de imagine, că fără schite 3D nu pot intra în jocul imaginat şi imaginar al scriitorului, scenaristului, regizorului, actorilor?
Ce mi-a mai plăcut la film este că am căştigat o porţie medie de pop corn, pe care am mâncat-o şi un bilet la film, ocazie când voi vedea, non3D, Las Vegas. De Sf. Vasile. 
Cel mare :)



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie