miercuri, 25 decembrie 2013

Stilou



Sunt eu suficient de românca. Nu mai vreau să aud colinde româneşti. Mănanc eu destul de romaneşte, încât să mai am poftă să povestesc acum despre bucatele alese pe care le-am gătit ieri şi azi, despre frigiderul şi balconul pline cu porcării.  Deşi trebuie să recunosc fapul că pe oriunde am trecut prin Europa, am avut plăcerea să constat că porcul este considerat un animal de bun gust. Chiar şi în Alsacia. Har Domnului că încă au asupra lor o intensă influenţă germană şi nu manancă mai mult melci, scoici, raci şi alte delicii cu gust de fund de mare.
Îmi sunt suficient de cristiană, încât să mai vreau să postez poze cu un individ pe care oricât, oricât l-am căutat în realitate, nu l-am găsit. Dovada faptului că nu există. De aceea vă zic vouă, în loc de „sărbători fericite”, fie-vă  viii cu viile!



2 comentarii:

  1. N-aș fi crezut să urezi atât de materialist dialectic!
    Cum spui tu, apoi mâncăm. Porcării, evident! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La astea materialist dialectice sunt eu mai buna. Imi ies mai bine decat alea idealist numaistiucum :) De exemplu, cand am zis "sa fie sarmale", s-au facut sarmale.
      Cand am zis, mai de mult, "sa fie lumina", s-a ars becul. A trebuit sa ma dus sa iau un bec, sa-l inlocuiesc pe cel ars si sa mai si apas pe buton. A fost mai complicat :)

      Ștergere