Sclipire

Îmi rătăcisem privirea printre ciupercile crescute jurimprejurul buturugii ce candva a fost pom şi mă gândeam la persoana de sex feminin ce mi-o doream dispărută din realitatea mea, când s-a întâmplat ca roşul semaforului să aducă privirile noastre la acelaşi numitor comun.
El pe trotoar, eu în masina şi între ai noştri patru ochi, un arc magnetic de înaltă intensitate. Tot dejurîmprejurul nostru a dispărut şi a rămas numai uimirea întâmplării.
Apoi verdele semaforului a avut efectul pe care foarfeca îl are asupra cordonului ombilical ce desparte viaţa noua de viaţa veche. Apoi, mai presus de programul semaforului, traficul a facut ca arcul magnetic să se împletească într-un cablu de forţă ce urca si coboara în plan orizontal alchimii matinale, pana la punctul de reîntâlnire unde convexul arcului s-a vălurit în concavul unui zâmbet la plural. Apoi trigonometria traficului a dat punctului de tangentă, chipul unui bărbat care-şi măsura depărtările şi îsi calcula şansele de modificare a traiectoriei, prin apropiere. Rezultatul a fost de o exactitate de-a dreptul vectorială, sub aspectul unei bifurcaţii: drumul meu si Drumul Sării.
He, ma îndoiesc că molecula de clor şi-a calculat şansele de reacţie cu molecula de natriu în preclipa apariţiei celui mai de bun gust cristal de pe Terra.

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Am scris cel mai de bun gust. Daca e sa vorbim despre cel mai frumos, atunci vorbim despre craniul meu de...:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie