miercuri, 27 noiembrie 2013

Bloc

I-am spus:

Doamnă, este imoral să lipeşti eticheta de imoralitate asupra celui cu index 0 la calorifer! În absenţa unor dovezi concrete şi incontestabile.
Cu atât mai imoral cu cât comunitatea organizată în jurul uneia şi aceleaşi surse, şi-a dat acordul tacit cu privire la consumul de gaze. N-am vazut şi n-am auzit pe nimeni nici contestând actuala orânduire condominică şi nici acţionând astfel încât consumul de gaze să se individualizeze.
Apoi, este foarte posibil ca cei cu index 0 la repartitorul de cost, să aibă în sânge sevă de wiking, cunoscuţi nu doar ca fi fost nişte adorabili cuceritori, dar şi obişnuiţi cu frigul. Sau poate că cei cu 0 consum de căldură radet, nu au ars gazul de pomană, ci au gândit la rece posibilitătile lor de a nu coborî sub limita admisă de propria conştiinţă, ideea de compromis.
Ori poate că cei ce preferă frigul, căldurii fabricate om, sunt balcanici, dar trăiţi si educaţi după principii spartane, unde Regele e Rege şi in fundul gol, şi Regina e Regină în orice ipostază şi împreună au eliberat teritoriul de pradatori şi politicieni corupţi.
Mult mai imorală îmi pare a fi fost afirmaţia “nu am ce să-mi reproşez” sau “să găseasca unul mai bun ca mine”, dovadă de trufie pentru care unii, de pe la case mai mari, mult mai mari, au fost aspru pedepsiţi. Până şi-au învăţat lecţia despre ce anume înseamnă O Reala Autoritate.
Sunt convinsă că şi Thor şi-a învaţat lecţia despre Forţele Naturii, în faţa cărora suntem toţi egali. Şi la fel.

Morala: Intrăm în iarnă. Aşadar e posibil ca cei obişnuiţi cu frigul să Impărăţească PĂMÂNTUL, după ce Forţele Naturii îi vor pieri pe cei obişnuiţi cu traiul călduţ.

3 comentarii: