Un progres si o progresie

Azi, la prima ora a programului de lucru, aka ora 9 AM, la ghiseul cu prioritate pentru persoanele juridice de la banca "x", careia ii voi spune simplu, banca si unde asteptam sa fac o depunere de numerar in contul persoanei juridice in numele careia ma aflam acolo, o persoana fizica, o mama ingrijorata de soarta fiului sau din Spania, dorea sa-i trimita acestuia 150 de euro. In acest scop isi scoase din geanta banii si telefonul mobil, il deschise la rubrica "mesaje primite", il strecura prin caseta de corespondenta dintre client si casier si ii zice functionarei ca vrea sa trimita niste bani acolo unde scrie in mesaj. Scop in care casiera isi parasi locul de munca si merse la doamna directoare a sucursalei, s-o intrebe cum o poate ajuta pe persoana fizica ingrijorata de soarta fiului ei plecat in Spania, de parca prin fisa ei de post ar avea ca atributiuni si niscaiva activitati de binefacere.
M-am enervat, dar m-am autocenzurat. Imi venea sa urlu si sa le amintesc ca, totusi, suntem intr-o institutie bancara, nu la un ghiseu pentru porumbeii calatori. M-am abtinut pentru ca nu mai vreau sa fiu etichetata ca fiind nebuna sau instabila psihic sau nedormita sau nesuferita sau ne...importanta, doar pentru ca , totusi, nu eram la un ghiseu pentru porumbeii calatori.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie