Purpuriu

Ieri am primit cel mai fain compliment dintotdeauna. "Esti un copil!" Absolut:) Ieri am fost un copil. Altadata am fost o batrana vulnerabila, obosita si satula de viata, de alegratura, lupta, zbucium, gand, emotie si grai. Ieri.
In dimineata asta, vampa din mine se lupta sa iasa la suprafata. Astepta, ancorata de tocuri si de forma conica a fustei de la taior, sa se faca verde la semafor, ca sa traverseze, gandindu-se la piesa lipsa din puzzle-ul brandului personal, o pereche e manusi din piele maron-roscat.
Altadata ma simteam libera, stand in picioare, in masina comunitatii si privind al ei, sezand confortabil in masinile proprii, dar prizonieri ai codului rutier si ai conditiilor de trafic, mai mereu preocupati de gasirea unui loc de parcare, de pretul combustibilului, de vizita la spalatorie, la service, la vulcanizare si, din patru in patru ani, la showroom cu scopul de a-si inlocui un vis uzat moral si fizic, cu unul lucios si placut mirositor, a nou.
Altadata. Azi, insa mi-am mers drumul oglindindu-ma in geamurile masinilor lor. Ma vedeam in mercedes, in drepta lui, nu neaparat la volan, dar pana la el, mi-am vazut mana stanga in oglinda. Aveam niste degete mai lungi si mai subtiri decat mi le-as fi dorit vreodata. Aduceau cu o gheruta care se apuca si s-ar fi tot apucat daca i-as fi lasat libertatea s-o faca. Mai bine nu, nu mercedes:) Nu mi-a placut cum m-am vazut in oglinda acestei masini. In logan nu m-am vazut niciodata, in super nova, nici atat. In suzuki eram eu, dar era si el si nu aveam loc amandoi in unul si acelsi habitaclu. In ford era ea, in peugeot era baby on bord, iar eu m-am plictisit de ei si mi-am intors ochii pe dos, spre mine. Hmmm, mi-ar prinde bine un tratament cosmetic si o urma de machiaj.
Ei, da, asa da, acum am si eu moaca de Jaguar :))

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie