...all mighty

Aşadar, din producţia de lemne de foc de anul acesta au fost alese, cu ajutorul Sfintei, 530 de buturugi întru a fi mantuite prin cioplirea lor în chip de om. În acest scop, Mântuitorul s-a pogorît asupră- le. Numai ca ele erau într-atât de pline de sine şi de cele lumeşti, încât nici măcar Mântuitorul nu le-a putut încape în piele. Ca urmare, acestora li s-a facut rău şi au apelat la ajutorul Omului, pe cheltuiala tuturor, că doar Dumnezeu pe peste tot 
112, salvează-mă de minea mea!
Eh, abia acum înţeleg şi eu de ce Noe şi-a luat pe arca de el construită, familia si de restul dobitoace. 
Aşa aş proceda şi eu. I-aş îmbarca pe ai mei, pe ai mei ai mei, pe ai mei de pe facebook si pe ai mei pe de pe blog si cam atât.
De restul, viu!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica