miercuri, 18 septembrie 2013

Scrisoare

Am fost sa plătesc apa și apoi, în drum spre birou, am urcat pe Lutherană și am ieșit la catedrala catolică sfântul nuștiucare. Exact ce-am spus ieri dimineață. Femeia de serviciu de la biserică se juca de-a selecția naturală, de-a mama natură. Punea pe făras mai o frunză, mai un chiștoc și cam atât. Praful să-l ia trecatorii pe picioarele lor și sa-l vânture prin timp si spațiu :)
"Aici a intrat Ioan Paul...." placa de pe clădirea din vecinătatea catedralei nu m-a mai facut de data asta să mă întreb despre recomandarea de a nu te închina la idoli, nu! Mi-a amintit de refuzul meu din anul 1985 de a fi preoteasa în Australia. Acum parcă as cocheta nițel cu ideea de a ma face papesa. Și, mai mult decât papesă, m-as face șefa garzii elvețiene. De nu ți l-aș păzi pe papă, de dracii l-ar găsi, haha :))

Azi e ziua tatălui. A împlinit 48 de ani. Adică s-a întrupat într-o zi de 18 septembrie, dar de 48 de ani a luat forma mea :).

4 comentarii: