luni, 16 septembrie 2013

Radio

Am auzit vineri, din mers, la smart fm, o melodie pe care cândva o știam, dar pe care o uitasem. O știam ca vibrație :) De atunci am încercat în fel și chip s-o găsesc, dar nu am găsit-o. Cel puțin d.a.p.d.v., site-ul radio 21 e mai smart decât site-ul smart-fm. Poate ca site-ul smart fm a fost gândit astfel încât să nu dea mură în gură căutătorului, dar atunci care mai este utilitatea unui site, fie el și unul arheologic, dacă în final nu gasești nimic altceva decât publicitate.
Chestia e că pentru cuvânt s-a inventat motor de căutare, dar pentru sunetul muzicii, nu.
-ALO, inginerii de sunet, aveți de lucru, domnilor!

Uite asta este ceea ce-i lipsește acestei țări, inginerul. Capul de inginer cu mâna de tehnician, tipul ăla care pune rigla, măsoară și taie :) De aceea vă zic vouă:
Cine n-are cap de inginer cu mână de tehnician, să-și cumpere!
Cine n-are riglă, sa-și utilizeze cardul!
Cine n-are ce tăia, să folosească fanta de la unitatea POS și să plătească!

N-am găsit melodia, dar am găsit scena asta, apropos de tipi blocați care pe unde s-au blocat :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu