Internet


Azi s-au împlinit 29 de ani de cand "am intrat în câmpul muncii". Aveam 19 ani și, deși luasem bacul și eram studentă, am fost angajată ca muncitor necalificat. Asta, pe de-o parte pentru că refuzasem postul primit prin repartiția de la liceu, acela de vânzător la PECO și pe de altă parte, pentru ca am ales forma de învâțâmant seral, tocmai pentru a evita repartizarea forțată, de către stat, la cine știe ce loc de muncă (gândul și imaginea că aș putea ajunge ca economist la vreo fermă de păsări, mă innebunea! )
În timpul acesta am avut o perioada de pauza de la munca plătită, dedicată copiilor, for free și in regim de voluntariat . Acum, însă, fiindcă am un copil major dupa model european și un copil major după model american, am satisfația de a-mi serba munca prin muncă, având doua job-uri, ambele plătite

PS: Antisistem nu devii, antisistem te naști și trăiești.

Ian...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie