Supă de roșii cu galuști



...sau rețeta fericirii :)

am văzut într-o seară la tv un film despre somelieri. oh, dar am aflat asta ceva mai târziu, abia dupa ce am citit o primă replică de pe ecran, un citat după Galileo Galilei, care spunea ca vinul este o rază de soare transformată in apă. or something :)
nu aș fi povestit acum despre toate aceste aproximări, daca nu m-ar fi făcut sa-mi ridic nasul din cartea pe care o citeam, vocea lui Severus Snape :)
am auzit într-o zi la magic fm cum că zâmbetele sunt sărutări ale sufletului. nu a fost precizată sursa informației, dar înclin să cred ca așa e.

am visat și eu, odată,  niște numere. adică niște apropieri de cifre, ca să nu se înțeleagă altceva
"eh, zic, vise maică!"
apoi citesc pe o pagină de facebook bancul ăla cu "da-mi o șansă și cumpără un bilet!"
i-am dat. nu una, ci două. am caștigat nimic! "asta e, zic", în timp ce căutam după numerele norocoase iar pe fundalul sonor se auzea....”jizăs lăvz iu mor den iu uil nou, ou, ou, ou”
nici nu mai contează dacă cei care cântau erau simon&garfunkel ori john lennon, câtă vreme jizăs oricum iubește pe toată lumea.
Lucky me! :)

gata, nu mai e nevoie de ajun ca sa se îngrașe porcul! porcul se poate îngrășa zilnic, de la nouă  la cinci. îl găsiți si îl puteți îngrășa într-un colțișor din orice instituție bancară, cu precădere la berede, că asta-i cu dezvoltare burtoaaasăăăăă. intri, îl mângâi nițel pe gușă iar el, porcul, deschise gura si înghite tot ce-i dai de înghițit. într-o zi, în doar câteva clipe, a înghițit doisprezece dramaturgi și un aviator. adică un dramaturg cu cele unsprezece clone ale lui. a fost ca o lansare, cată vreme a fost dat la apăăă.
mizez pe calitațile afrodisiace ale aviatorului. să-l vezi când o zbura, porcul!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie