Râs



Știți scena din “Exorcism of Emily Rose” când, cu tunete si fulgere, întreaga legiune de demoni s-a pogorât asupra ei? Eh, mie mi s-a întâmplat să văd scena pe viu, pe cand mă întorceam din vizita de la Hierapolis, Pamukkale, piscina Cleopatrei si ce draci am mai vizitat eu pîn Turcia. Poanta e că filmul l-am văzut abia la mai bine de un an de când Legiunea mi-a prezentat onorul. Probabil că au complotat cu Universul ca să văd filmul fiindcă și-au pierdut răbdarea până să mă las impresionată de demonstrația lor de forță, mizând pe rezultatul efectelor speciale ale cinematografiei.
Ce să zic, sunt extrema cealaltă a prostiei omenești! Oricâte droburi de sare mi-au cazut în cap, eu mi-am văzut de ale mele si de drum. Mi-am amintit de faza asta acum câteva zile, pe când călcam rufe și la televizor Fuego povestea că în timp ce se afla cu prietenii la un picnic s-a iscat din senin o furtună, ocazie cu care a zărit-o printre nori pe Fecioară, că dintre toți doar el a vazut-o si că de când a vazut-o, i-a mers bine in carieră.
Na, Domnilor, nădăjduiesc că din moment ce m-ați văzut, nu m-ați văzut degeaba :)


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie