Semnalmente

Ma gandeam ca samanta care rasare, creste si moare, ciclic, cea care ma rataceste si ma aduce mereu inapoi acasa, acolo unde este inima mea, va disparea doar odata cu mine. Dar vazand oblonul magazinului de argint tras, am avut revelatia ca din toata ce-am fost, numai ea va dainui :). Asadar, cand vedeti marul din inima orasului, strugurii, nucul si, oh! incantata de cunostinta, A.N.I., un simbol cu si despre integritate, sa stiti ca miss io :))
Cat despre casele, terasele si balcoanele stil in fruntea orasului, in care amar de ani ma imaginam band cafeaua, ascultand muzica diminetii si a serii, iubind si traind, sunt deja ale mele. Hei, nu ma injurati! Stiu ca v-am facut sa franati trecand pe rosu, dar trebuie sa intelegeti ca voi sunteti in plus, nu eu. Cand ati venit pe lume nu ati venit dotati cu roti! Da, da, pana si tu, biciclistule...caraghiosilor :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie