FB

Daca visele mele din timpul somnului nu ar fi fost ca niste filme horror sau thriller sau de actiune, cu batai, lupte si alte astfel de fictiuni, as fi jurat ca visez! Si apropos, sa ziceti doamne fereste sa fac eu ziua ce visez noaptea :))
Era prea frumos ca sa fie adevarat! A fost ca versul acela al Phoenix-lui,  din "Zori de zi" cu "oamenii vad oamenii"! A fost ca si cum m-as fi intors in timp, la cei 21 de ani ai mei! Nu tu colanti, unghii false, casti in urechi, nu tu "pula mea", nu tu sacose si saci pe roti, bastoane si transpiratie invechita.
Femei si barbati. Asta am vazut eu, azi, in zori de zi. Femei si barbati, oameni maturi, cu capul pe umeri si picioarele pe pamant. Femeile erau femei si barbatii erau barbati.
Da, de la sapte la opt :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie