Adormire



Am intrat in vis ca intr-un spatiu ingust, o camaruta in care o mama si o fiica se cautau printre niste evidente contabile. Purtau cu ele un sac plin cu franzele albe, pe care erau gata gata sa-l uite acolo atunci cand au iesit. Iesirea lor, intrarea mea...
Un spatiu ingust si aglomerat de evidentele contabile ce luasera, odata cu intrarea mea, chip de om, de oameni care (se) asteptau sa ii scriu. Stateau la rand, unii cuminti, unii nerabdatori, cei mai multi insa, nemultimiti de intarzierea in scrisu-mi. Am iesit din vis doar atunci cand m-am prabusit la podea, plangand, coplesita de neputinta mea de a ma ridica la inaltimea asteptarilor lor. :)
Obositor. Foarte obositor vis. A fost ca un inventar al carui rezultat se cerea compensat. Scriptic/faptic. Foarte scriptic :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie