â, Â



Am deschis ochii zambind. De pe santierul de la metrou se auzea radioul. O secventa de muzica populara si semnalul pentru ora 7, buna dimineata :)
-Ai ceva de comentat :) il intreb, vazandu-l zambind la randul lui.
-Mai bine decat picamere, basculante si betoniere :)

Am visat ca eram capitanul echipei sportive din scoala unde invatam. Doamne, ce mirare, nu am fost in viata mea sportiva altfel decat dand dovada de fairplay!
Hei, despre putinele momente traite la polul opus al fairplay-lui, trebuie sa stii ca au fost doar niste consecinte ale faptului ca am trait intr-o lume departe de a fi perfecta si nu am de gand sa iau asupra mea, pacatele ei :).
Imi ceruse profa de sport sa organizez un soi de istorie personala a coechipierilor mei, bazata de datele lor autobiografice. Ete, nah! Dar ce, eu sunt de la evident populatiei!? Uite ca nu ma intereseaza, nu-mi pasa de istoria personala a aproapelui meu! Imi place sa arbitrez jocul dupa unicul criteriu al prezentului: ma deranjezi, iti arat cartonasul galben, rosu. Nu ma deranjezi, ai unda verde la a fi tu insuti. Propria ta mascota.
Testoasa alerga dupa mine, m-a ajuns, mi-a sarit in brate si mi-a soptit la ureche “vreau acasa!” Iarta-ma, i-am zis, nu m-am prezentat: Ani Scotia :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie