Reject

Mi-am investit ceva timp in actiunea de a-mi cauta un cat de mic detaliu care sa imi confere iluzia ca sunt diferita de majoritate. Un detaliu mic dar convingator si suficient pentru a punele bazele unei minoritati: nu am unghie la degetul mic de la picior! Nici de dreapta, nici de stanga.
La degetul mic de la picior imi creste o formatiune cornoasa care se inalta ca un zid pentru a carui eliminare-constransa fiind de standardele unui trai de bun simt-apelez la cele mai inalte culmi ale stiintei si progresului de tip unghiera. Tac tac pe stanga, tac tac pe dreapta, si minoritatea mea isi ridica astfel blazonul de culoarea lacului de acumulare datorat economiei de oja, garnisit cu stindardul de lupta tesut din impletituri de cuticule taiate prin simpatie si solidaritate de la si intru restul degetelor.
Acestea fiind insemnele, sa cante imnul !




PS: Sper ca minoritatea mea va fi intr-atat de mica, incat autorii nu ma vor gasi pentru a-si incasa drepturile. Pentru ca nu am bani si se vor vedea nevoiti sa se multumeasca cu plata in natura :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica