Manager

M-am decis să mă vând ca asistent manager! În acest scop m-am prezentat în numai câteva cuvinte: nu știu nimic, dar învăț totul. Nu m-a crezut și m-a supus unui test de fizică, niște întrebări care impuneau răspunsuri clare, concise, fără echivoc, despre frecare, frecuș și frecvență, despre continuu și discontinuu, despre curente alternative și priză la public, despre desublimare și sublim, despre sfoară, sârmă și cablu, fir, cui și magnetismul tabloului.
-Nu cunosc arta seducției, i-am promis.
-Și atunci, cum de ai știut? m-a întrebat.
-Am văzut. A fost ca atunci, la așezarea în piesă a unui puzzle, i-am amintit.
-Și acum? m-a întrebat din nou.
-Acum depinde totul de intensitatea de nesimț, am improvizat.
-Ce este nesimțul? a vrut să știe.
-Nesimțul este savoarea necuvântului, am riscat.
-Și necuvântul? s-a lăcomit la cunoaștere.
-Necuvântul este leagănul, balansul neluminii, am cântat. Taci și dansează, i-am zis, nelumina este atunci când poți jura pe verde că mergi desculț prin zăpadă, dar tălpile tale semneaza gazonul cu particule de articole.
De lux.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie