Enter



Deschid facebook. Vad semnul dar vad si imaginea unei broaste. Se leaga intre ele, natura este numitorul comun. Nu ma mai confrunt cu aceeasi repulsie pe care o simteam la vederea unei broaste. Iar asta a fost posibil numai cu ajutorul semnului.
Deschis mail-ul si citesc textul unui mesaj care pana acum si aici mi-ar fi stranit aceeasi repulsie pe care mi-ar fi starnit-o imaginea broastei.
Deschid cartea, citesc si ma izbavesc. Numai femeile care au trecut undeva candva prin focul rugului pot fi capabile de o astfel de binecuvantare.
M-am izbavit, dar asta nu ma inspira la gestul sublim de a pupa broasca in speranta ca voi vedea chipul inchizitorului meu si nici la gestul sublim de a-mi imbratisa vecina in speranta ca astfel o voi ajuta sa se recunoasca ca fiind jalnica, frustrata si neputincioasa.
Mac, mac…



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie