Te iubesc!



Sunt o Bula! Sunt o Bula de Prostie. As zice ca sunt o Bula Mamifera, dar aceasta este abia concluzia de final. As fi putut sa spun ca sunt o Bula Mamala, dar am dorit sa evit confuzia cu bula de mameluci care ar fi putut lua nastere.
Cand Vistieria de Talente Universale s-a golit, am fost chemata la Stapanire si mi s-a dat sa aleg :
-Disponibila mai e doar Prostia. Ceilalti talanti fie au fost deja dati, fie sunt intr-un depozit la termen, pentru generatiile viitorului. Alege !
-Ha, ha, viata este o chestiune de alegere, nu ? O iau ! As putea, astfel inzestrata, sa joc dublu rol pe scena Nationalului Bucurestean, in Dineu cu Prosti, acum ca Serban Ionescu a trecut in lumea celor care nucuvanta, iar Horatiu Malaiele si-a dat girul productiei « Las Fierbinti ».
Asadar, iata-ma pe scena :
-V-ati cam ingrasat, imi zise doamna PVC, insasi intruchiparea caragialescului.
-Semn ca imi merge bine, i-am zambit ai mi-am vazut de treaba.
-Erati mai slabuta!
-Eram :)
-Nu radeti, poate fi semn de boala!
Am ras la gandul ca i-as fi putut spune ca sunt o scroafa si ca d’aia sunt buna, ca sunt grasa.
Atunci, vazand ca efectul ei special a dat rateu, poticnindu-se intr-o cauza, madam PVC a dus mana la locul unde personajele din Star Trek aveau inima si a actionat butonul engage, aruncand cu vitriol :
-Poate ca e cazul sa va maritati !
-Hahahahahaha…….DNR, cum ar fi replica aia desteapta din Anatomia lui Grey, rostita fara amplificator de galagie, ca deja e preaplin pamantul asta de bulangii :)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie