Suflare de vant



Era aprilie si era cald si ma topeam in biroul improvizat in una din camarutele fostei fabrici de bere rahova. Si eu si ciocolata excelent, in depozitul inchriat de la romtrans, parca, nu mai stiu, ce stiu e ca era vis a vis de piata de flori cosbuc. Era cald si era aprilie si era 2000 si la radio Urania spunea ca incepe vremea hotilor si ca sa ne asteptam ca totul, dar absolut totul, si banci si fonduri si pana si sportul va fi pus la pamant. Dar ca asa cum a inceput asa se va si sfarsi. Si a dat startul la principiul dominoului.
Era aprilie si era cald si ma topeam si eu si ciocolata excelent si am luat-o si am dus-o in pivnita de la frumusani, unde era rece si bine si nici nu mai imi pasa cand si cum se va sfarsi.
Doua chestii a zis Urania si mi-au fost si de atunci nu am mai ascultat-o.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie