Punct

  • Conversation started 8 aprilie
  • Hai Houps
    buna seara! sa inteleg ca egalitate intre barbat si femeie nu exista: dar care e mai tare?
  • 9 aprilie
  • Ani Stoica
    hei, abia acum am vazut mesajul acesta, buna ziua.
    nu, nu exista. sper ca barbatul
  • 9 aprilie
  • Hai Houps
    nu-ti face probleme.
    speri ca barbatul? nu esti sigura?
  • 10 aprilie
  • Ani Stoica
    nu-mi fac
    si in general si in particularitatea acestei discutii, certitudinilie mele sunt bazate pe experienta de viata, restul (povesti, carti, scenarii, film, teatru, arte) sunt numai fictiuni. de aceea am spus "sper", fiindca speranta moare ultima
  • Hai Houps
    pai eu as vrea sa-mi spui lucurirle de care esti sigura, certitudinile ... deci... din experienta ta de viata cine e mai tare?
  • Ani Stoica
    barbatul.
    si acum ar fi interesant sa-mi spui ce intelegi tu prin tare
  • Hai Houps
    eh, nu ma gandeam strict la fizic sau la anumite parti fiziologice
  • Ani Stoica
    te-am intrebat la ce nu te-ai gandit
  • Hai Houps
    ma gandeam deci per total, inteligenta, putere, intuitie, deschidere, stabilitate, performanta... etc
    si ma mai gandeam si la raportul de atitudini dintre barbat si femeie.. de exemplu in cuplu
  • Ani Stoica
    erata: NU ....te-am intrebat
  • Hai Houps
    da, m-am prins. am raspuns complet
  • Ani Stoica
    daca vorbim despre relatia de cuplu, atunci trebuie sa stii ca nu sunt cel mai bun exemplu pentru a putea generaliza acest aspect, fiindca barbatul meu a fost mai tare ca mine doar pe parte financiara si cam atat.
    deci, de dragul ideii de cuplu, continui sa sper
  • Hai Houps
    si ce s-a intamplat cu el? de ce "a fost"?
  • Hai Houps
    esti maritata inca?
  • Hai Houps
    si esti mai tare ca el?
  • Ani Stoica
    esti tare insistent
  • Hai Houps
    curiozitatea e de vina scuze
  • Ani Stoica
    lucrezi la un studiu?
  • Hai Houps
    sunt curios in privinta femeilor care domina barbatii
  • Ani Stoica
    si cum ai ajuns la concluzia ca ai gasit la mine sursa pentru un astfel de raspuns?
    unica femeie care il domina pe barbat, orice barbat, este femeia din el
  • Hai Houps
    uite ca la tine am gasit un raspuns foarte interesant
  • Ani Stoica
    ti l-a spus barbatul din mine
  • Hai Houps
    :)))
    si barbatul din tine domina femeia dintr-un barbat?
  • Ani Stoica
    nu, doar o completeaza, ceea ce il face sa fie tare
  • Hai Houps
    si cum o completeaza? efectiv?
  • Ani Stoica
    practic si plenar
  • Hai Houps
    suna kinky :))
  • Ani Stoica
    nu stiu ce-i ala kinky
  • Hai Houps
    era o gluma... pentru ca n-am inteles ce vrei sa spui evident m-am gandit la prostii.. kinky = perversiuni :))
  • Ani Stoica
    nu stiu ce sunt alea perversiuni
  • Hai Houps
    da? pentru tine sunt lucruri obisnuite, normale? :))
  • Ani Stoica
    nu stiu la ce te referi, ca sa stiu sa-ti raspund
  • Hai Houps
    bine.. daca ma provoci..... de exemplu la sex anal :))
  • Ani Stoica
    referitor la sex, citit intr-o carte, ca tot ce este liber consimtit si nu implica copiii, este sfant
  • Hai Houps
    n-as folosi cuvantul asta.. "sfant" :)) dar oricum placut tot este
  • Ani Stoica
    nici eu nu i-as spune "perversiune"
  • Hai Houps
    deci tu faci o gama larga, extinsa de lucruri "sfinte"? :))
  • Ani Stoica
    sunt deja batrana pentru astfel de discutii....iata acel "a fost"
  • Hai Houps
    ei na... 48 de ani e o varsta unde sexualitatea a devine foarte deschisa si rafinata. mi-ar placea sa fiu in bratele unei astfel de femei
  • Ani Stoica
    il primesc ca pe un compliment
    acum trebuie sa plec, o zi placute sa ai
  • Hai Houps
    asta a fost si intentia.. era un compliment
    poate data viitoare cand vorbim sa intram si in detalii
  • Ani Stoica
    incep discutia despre detalii, spunand ca esentialul intr-o relatie de cuplu este sexul, iar esential pentru sex este ca placerea sa fie a amandurora, din toate punctele de vedere, iar asta depinde in cea mai mare masura de barbat, in asta se poate cantari taria barbatului. tine de respectul lui de sine.
    inchei discutia despre detalii spunand ca, pentru a-ti fi de vreun folos, ar trebui sa i le spun sotiei tale, partenerei tale sau, ma rog, femeii care te face sa te gandesti sau sa te doresti in bratele alteia, fie ea si una de 48 de ani
  • 10 aprilie
  • Hai Houps
    pana acum fusese o discutie ok pana ai inceput sa etalezi toata gama de prejudecati prin care m-ai "evaluat" pe mine :)) clisee din asta gasesti la rubrica sexologie din revista cosmopolitan de exemplu. daca doar atat e nivelul tau inseamna ca m-am inselat
    din astea*
  • Ani Stoica
    ce tare
  • 11 aprilie
  • Ani Stoica
    buna dimineata
    nu citesc presa, nu citesc ziare, reviste si, cel mai important, nu citesc nimic despre sex. si nici nu scriu. asta deoarece sexul e facut ca sa se faca nu ca sa se scrie sau sa se vorbeasca
    cliseele realitatii-oricare ar fi ele-sunt pentru mine (o persoana cat se poate de reala), un totem, ca in Inception. le folosesc atunci cand dialogul cu un virtual risca sa devina ceva neplacut. fiindca asa cum in real am experienta celor 48 de ani, asa am si in virtual echivalentul acesteia iar tu, fara intentia de a te jigni, esti acum, pentru mine, doar un profil de facebook.
    te-am evaluat exact asa cum mi te-ai infatisat. imaginatia nu este in orice situatie o alternativa. o pastrez pentru situatii mai jucy, cand realitatea risca sa devina fada
  • Hai Houps
    uite, inca un cliseu
    "sexul e facut ca sa se faca nu ca sa se scrie sau sa se vorbeasca"
    esti in forma :))
  • Hai Houps
    imaginatia eu o am tot timpul.. nu mi-e teama ca daca o folosesc acum in exces o sa o epuizez candva.. nu mi s-a intamplat
  • Ani Stoica
    nu epuizarea am vrut s-o evit, ci irosirea. mi s-a intamplat de prea multe ori sa-mi imaginez omul asa cum el, intr-un final, nu s-a dovedit a fi. e pacatoasa o astfel de pierdere de timp, de energie, de iubire.
    nu e cazul tau. inca
  • Hai Houps
    multumesc .... macar atat
  • Ani Stoica
    cu placere
  • Hai Houps
    si ce iti doresti pana la urma?
  • Ani Stoica
    oh, dar ce cliseu
  • Hai Houps
    nu-i cliseu.. e intrebare simple "ce-ti doresti?"
    chestiile simple nu-s clisee... e ca si cum ai spuna ca "buna ziua" e un cliseu pentru ca se repeta
    sau "mi-e foame" e un cliseu
    clisee sunt doar prejudecatile sau ideile in forma fixa pe care le adoptam sau preluam de la altii doar pentru ca suna interesant si neverificate obiectiv
  • Ani Stoica
    pur si simplu nu stiu ce sa-mi mai doresc. pentru ca ori nu s-a intamplat niciodata, ori s-a intamplat prea tarziu. si asta doare al dracului. uite, imi doresc sa nu ma mai doara
    si cel mai tare ma doare pentru ca nu mai pot avea inceredere in nimeni
  • Hai Houps
    da, asta e o problema grea
    si pana acum ce regrete mari ai avut? si cu cine?
  • Ani Stoica
    cu Dumnezeu, cu cine altcineva ?
  • Hai Houps
    ai facut vreodata dragoste in 3?
  • Ani Stoica
    am facut dragoste in patru
  • Hai Houps
    ce frumos
  • Hai Houps
    si ... era toata lumea bisexuala?
  • Ani Stoica
    ce intelegi prin bisexual?
  • Hai Houps
    adica sa poate sa se lasa atins, mangaiat, supt, futut.. si de persoane de acelasi sex
    si evident.. si viceversa
  • Ani Stoica
    fizic, nu. metafizic da, m-am lasat
  • Hai Houps
    nu-ti place atingerea unei femei?
    dar sa te uiti la 2 barbati care fac sex sau dragoste? asta cum ti se pare?
  • Ani Stoica
    a unei alte femei, nu. imi sunt eu suficient de femeie.
    gretos
  • Hai Houps
    pfff... nu esti prea open minded
  • Ani Stoica
    ma iubesc asa cum sunt
  • Hai Houps
    dar fluidele iti plac? sucurile ?
  • Ani Stoica
    imi place tot ce este al meu
  • Hai Houps
    si pipi-ul?
  • Ani Stoica
    al si de-al meu
    bineinteles
  • Hai Houps
    l-ai gustat vreodata?
    dar .. ipotetic vorbind.. mie mi l-ai da sa-l gust?
  • Hai Houps
    si la a 2-a intrebare?
  • Ani Stoica
    daca insisti
  • Hai Houps
    pai mi-ar placea
  • Ani Stoica
    daca reusesti sa faci astfel incat sa-mi placa si mie, al tau e :))))
  • Hai Houps
    sa-ti placa si tie sa te pisi in gura mea?
  • Ani Stoica
    pai vezi?
  • Hai Houps
    pai nu-ti place si asa? de la sine? :))
  • Ani Stoica
    fa-mi o schita, ca nu ma prind. cum iti imaginezi "de la sine"
  • Hai Houps
    adica asa.. in timp ce ti-as da limbi ai zice ... pauza ca vreau sa merg la baie sa fac pipi.... si te-as intreba daca vrei sa vin si eu ... si ai zice da.. dupa care as continua sa-ti dau limbi acolo iar tu ti-ai da drumul
  • Ani Stoica
    nu stiu daca mi-ar placea, pentru ca nu mi-a venit niciodata sa fac pipi in astfel de momente
  • Hai Houps
    poate daca bei multa apa sa-ti vina..... sau sa mananci pepene :))
  • Ani Stoica
    asta ar insemna ca nu vine de la sine si ca este premeditat si orice este premediat nu este tocmai pe placul meu pentru ca nu este de la sine
  • Hai Houps
    asta e alt cliseu... de data asta unul destul de ... aiurea
    sexul anal nu poate sa fie decat premeditat
    la fel si oralul :))
  • Ani Stoica
    oralul nu este premeditat
  • Hai Houps
    ba da... este... suptul pulii sa zicem ca poate are vreo urma de instinct prin el
    dar limbile n-au nicio treaba
  • Ani Stoica
    ideea este ca pe tema asta nu ne putem contrazice, pentru ca fiecare si le stie pe ale lui si amandoi avem dreptate
  • Hai Houps
    bine bine.. zi daca iti place sexul anal mai bine
  • 12 aprilie
  • Ani Stoica
    "am facut dragoste in patru", adica eu si barbatul din mine cu barbatul meu si femeia din el. iata ce inteleg eu prin bisexualitate. este ceva dumnezeiesc. si nu ma hazardez cand spun dumnezeiesc, pentru ca sunt genul de femeie care adora sa fie dominata de barbat din pozitia misionarului
    nu stiu de ce fraierii si-au inventat tot felul de pozitii abracadabrante, invocand dorinta si nevoia de a fenta plictiseala. "nu intotdeauna imaginatia este o alternativa". poate fi doar o ratacire.
    noteaza-ti asta in cartea cliseelor :))
  • Ani Stoica
    *carta
  • 12 aprilie
  • Hai Houps
    cine a zis ceva de pozitii matzo?
    eu am zis de situatii, de atitudini, de dominare reciproca, de mai multe persoane... nu pozitii :))
  • Ani Stoica
    buna seara
  • Hai Houps
    buna seara!
  • Hai Houps
    iti place deci.. dominarea?
  • Ani Stoica
    imi place genul ala de dominare care sa ma puna la locul meu, in sensul ca sa stiu care mi-e locul, cel ce vine de la sine
  • Hai Houps
    pai n-ai zis ca vrei sa fii si barbat?
  • Ani Stoica
    nu genul de dresura, ca nu tine
  • Hai Houps
    si ca barbat ce iti place sa faci?
  • Ani Stoica
    nu, n-am zis
    ce-mi place mie sa fac ca barbat? sa ma las condus
  • Hai Houps
    da, tu ca femeie esti dominanta inseamna?
  • Ani Stoica
    nu stiu. ce inseamna pentru tine ca femeia sa fie dominanta?
  • Hai Houps
    lasa, nu mai conteaza
    e doar gura de tine oricum
    si la propriu si la figurat
  • Ani Stoica
    noapte buna, vise placute
  • 13 aprilie
  • Ani Stoica
    daca as fi barbat m-as lasa condus de instinct, de intuitie, de sentiment si, cateodata, de ratiune, astfel incat sa nu spun neadevaruri despre femei pe care doar imi imaginez ca le cunosc, neadevaruri care in cel mai bun caz ar fi deranjante, daca nu jignitoare sau dureroase. daca as fi barbat, dar nu sunt
    neata
  • Ani Stoica
    si, apropos, daca tot doar ma imaginezi, de ce nu ma imaginezi astfel incat sa-mi placa si mie? ce te retine sau ce te impidica sa te joci astfel cu imaginatia?
  • 13 aprilie
  • Ani Stoica
    si mi-ar mai placea ca, daca as fi barbat, sa domin femeia prin cavalerism, nu calarind-o la propriu si la figurat. daca as fi barbat, dar nu sunt:)
    weekend placut!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie