"Pol"



-Ai sa ma ajuti? ma ruga dumnezeu.
-Ajuta-ma, ca sa te ajut! l-am rugat.
-Nu pot, sunt indisponibil. Si apoi a tacut, dar dupa toate cate au urmat am inteles ca :
A impartit oamenii in doua, in barbati si in femei. Deci nu in nebuni si in misei. El s-a indeletnicit cu umbre de femei si mie mi-a trimis pe cap, in trup si in suflet, umbre de barbati, morti sau vii. Inainte de asta si-a selectat corespondenta si mi-a trimis mie gand si rugaciune de barbat indreptate inspre el, dar el nu este ceea ce stiu oamenii ca ar fi, asa cum au fost invatati. El lucreaza doar prin cei ce isi lasa imaginatia sa lucreze. Si cu cei neinfricati.
Asadar, "Vis de fun" este tot ceea ce a ramas in urma exorcizarii "serviciului funerar". Atata pot si eu sa fac, for free, pentru a exorciza barbatul de mama lui, soacra lui, sora lui, cumnata lui, sotia lui si alte mironosite. Daca eu m-am putut exorciza de Umberto Eco, In numele trandafirului, puteti si voi, ca doar nu am eu in plus nimic fata de voi.
Si toate acestea ca sa dorm si eu linistita, sa nu-mi mai bantuiti visele, ziua si noaptea, cu neputinta voastra sau refuzul vostru de a-mi vorbi ca unui om, ca unei femei, ca voua insiva.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie