vineri, 3 mai 2013

Pastele masii :)



Am participat pe facebook la un test osteron :)). Nu imi propusesem asa ceva, nici prin minte nu-mi trecuse, dar nici n-am ratat o astfel de provocare. Iubesc astfel de sporturi extreme. Intr-o zi imi voi reactiva contul, poate chiar azi, nu stiu, doar ca sa public cu copy paste testul respectiv. Imi iau aceasta libertate, in definitiv initiatorul a fost doar un profil de facebook si atat. Ma indoiesc ca cineva, vreodata va invata ceva din interactiunea unui om cu un text, dar mai bine il public aici decat sa se piarda ingropat in arhiva unui site.
De sase ani scriu in online si punctul pe care l-am pus azi este doar finalul unei etape. Ceea ce le comunic acum celor pe care intamplarea mi i-a scos in cale sau pe care i-am gasit cautandu-i, este ca am fi putut sa facem o nefacuta, un lucru unic in lume. Si care probabil ca se va face, dar nu aici, nu acum, nu cu romani. Nu cu romani. Pe romani nu poate nici dracul sa-i scoata din ale lor. Si aici ma refer inclusiv la ai mei. Sa fiti sanatosi si voiosi si la punga grosi. E tot ceea ce conteaza pentru voi :)

Pilda haiducului Zero


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu