Offtopic



Sa zicem ca Isus ar zice: "Iarta-i, Doamne, pentru ca nu stiu ce fac !"
Sa zicem ca Doamne ar zice: "Eh, ce-ar fi sa nu cadem in ridicol! A trecut ceva vreme de cand mi-am pierdut rabdarea. Zi-mi macar 1(unu) motiv pentru care i-as ierta. Si nu de iertare este vorba, ci despre o noua sansa. Gandeste-te! As fi ca un politist corupt care ar da permisul de conducere unuia nepregatit pentru a fi sofer. Ma rog, conducator. Pentru ca, dragul meu, este vorba despre actiunea de a conduce. De a se conduce. Si nu vorbim despre pacatosi, ci despre "ceibinecredinciosi". Zi-mi un singur motiv pentru a le da acestora o noua sansa, astfel incat sa am certitudinea ca pentru urmatorii 2.000 (douamii) de ani, nu-mi va mai strica nimeni vacanta cu tot felul de cereri prin care sa-mi solicite sa le rezolv eu problemele. Am ostenit de atatea minuni. Si nu, "ridica-te si umbla" nu inseamna "da bir cu fugitii" sa-ti delegi atributiunile. Si nu, nu vreau sa-mi zici ca naivitatea lor ar fi un argument, pentru ca naivitatea a fost, este si va fi solul, samanta, ingrasamantul, seva si apa, culturii inamicului meu. Slabiciunea, neputinta, frica, interesul, ranchiuna, resentimentul, neputinta, oh lasitatea…m-am dat pe mine de exemplu! Cine nu i-a lasat pe ei sa fie atotputernici? 
Oh, well...

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica