Octombrie



Octombrie este telefonul pe care l-am primit de la mama lui.
Ai promis candva ca ai sa-l faci om.
Nu mai vorbisem cu ea de cand i-am zis ca nu mai vreau sa mai vorbim, iar despre promisiunea despre care imi vorbea cu un ton aproape de repros, nu-mi aminteam. Ori eu cam am incredere in memoria mea.
Mai mult ca Mihai si Alexandra, nu am cum sa-l fac om, i-am spus razand. Razand pe seama fapului ca nimic nu este mai pretios ca dialogul dintre mama lui si sotia lui, purtat de fata cu el, dar ca si cum n-ar fi. Nu exista dovada de iubire mai de diamant decat asta, haha.
Mama lui zice, nu la Mihai si la Alexandra ma refeream, ci la faptul ca ai promis ca il inveti sa dea cu aspiratorul.
Ah, asta, asta ramane doar un vis frumos :).
Apoi am facut ordine in dulapul din perete, unde stateau, claie peste gramada, pantofi, ghete, papuci, sandale, cizme, adidasi, puma, L’Aura vera pelle, albume cu fotografii, facturi, chitante si alte acte, o geanta frigorifica si GEANTA. Geanta pe care maistrul marochiner o proiectase ca pe una pentru bani si care acum, gratie lui sau poate mie, e plina ochi cu muzica.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica