Notră pul dan votră cur



Am mai scris asta, cu ceva timp in urma:

“Inteleasa ca “Totalitatea particularităților morfologice, funcționale și psihologice ale unui individ; structură fizică generală a corpului omenesc”, atunci este unica ce te poate salva de orice criza.
Vazuta ca “Lege fundamentală a unui stat, investită cu o forță juridică superioară celorlalte legi, care cuprinde principiile esențiale ale organizării lui, stabilește drepturile și datoriile principale ale cetațenilor, sistemul electoral, organizarea organelor supreme și locale etc., reflectând astfel stadiul de dezvoltare socială, economică și politică la un moment dat a statului respective”, atunci este la fel de valida ca si statul care a conceput-o. Daca statul este nul, ea insasi este o nulitate.”

Nu conteaza ca nu citeste nimeni, important este sa nu uit eu :). Nu ar fi de mirare, judecand dupa valurile de tembelism ce ma izbesc necontenit. Dar tocmai pentru ca ma hotarasc sa ma las luata de val, vad un surfer ridicandu-se la suprafata si zambind. Si ii zambesc. Si ii vad si le zambesc. Si asta ma motiveaza sa ma adancesc in abis si sa mai ridic cate un ratacit, atat de sus cat sa inghita o gura de aer. Si ies. Si ma intind pe pamant, fiindca totusi, oricat de acvatica mi-ar fi legenda fiindului, ma simt mai pe mine, simtind pamantul.
Si inghit o gura de aer si gandesc ca nu exista argument mai neconvingator decat "atentatul la dreptul de proprietate". Mi-am cedat de ceva timp dreptul fundamental la viata: fumez, mananc si beau nesanatos, refuz sa-mi fac analizele si nu sunt inscrisa la medicul de familie. Iata motivul pentru care nu ma doare capul, fiindca nu mai am nimic de pierdut :).
Si zambesc, cateodata rad cu pofta si gandesc ca iata, s-a implinit profetia si ca cei 20 de ani prevazuti de unul dintre cei sase semnatari si unei scrisori au trecut, si ca efectul de antidot al salamului cu soia nu mai poate lupta impotriva virusului moleculei de soia garantat nemodificata genetic si ca este timpul, vremea, ora si ceasul sa acceptam innoirea Constitutiei si  a Legii Minelor, Minelor noastre, Minele tau, Minea mea :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie