Normal

Doamna Lumină și geamănul ei, Domnul Foc, își dăduseră întâlmire cu Doamna Apa, Domnul Aer și Domnul Pământ, în jurul unei mese din lemn. Ședeau pe scaune din metal, la o terasă din Centrul Galaxiei, cu scopul precis de a reinventa partida de bridge. Își citeau în cărți când am ajuns la ei. Doamnele spuneau într-un glas:
-Valetul! 
Domnii le completau zicând,
-De tobă!
-Eh, tobă...Caro! am gândit năucă.
-Ni la a Mică, ziseră ei cu Vânt, cum ai ajuns aici? Îmi era teamă să nu-mi ceară să le povestesc peripețiile drumului meu ocolit, că nu știu pe unde aș fi scos cămașa, dar nu.
-Acum nu ai încotro și va trebui să treci un test Fulger ca să te recunoaștem ca membră cu drepturi depline a Clubului Nostru. Atlfel vom fi nevoiți să te eliminăm, deoarece ai văzut deja prea multe din jocul nostru. Desenează-ne un Cerc!
-He, am zâmbit, drăguță încercare! Suntem în XD, mulțumiti-vă cu o Sferă. Pe care aveți libertatea să o numiți cum vreți voi, fie și Spot. Blogspot :)


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica