Mai



Intr-o noapte, m-am luat pe mine de o mana si pe mine de cealalta mana si am iesit afara. I-am zis taximetristului: “sa ti se invarta roata! “ si taximetristul s-a transformat intr-un magician fabulos care facea toate rotile sa se invarta si rotitele si mecanismele cu roti dintate. Gura lui era ca un mecanism de ceas elfetian, de unde cuvintele isi cantau tic tac-ul libertatii lor, jongland si lasandu-se modelate de limba, buze si dinti. Imi era frica sa ma uit la miracolul acela, pe care nu am vrut sa-l pierd si de aceea am scos rezervorul de apa de scris, pe care l-am umplut captand cu ajutorul penitei, povesti pentru cand avea sa mi se faca sete.
I-am zis sa se opreasca si incepand cu acea clipa, talpile mele au dat roata si au facut toate rotile sa se invarta si chiar si pamantul. Unde m-am oprit, m-am oprit pentru ca genunchii mei preluasera un semnal si il dadausera mai departe, dinspre sezut, pe care il cam durea povara cervicalei. Acolo unde m-am asesat, s-a numit groapa lui oatu.
Pe intuneric, seamana cu frumosii nebuni ai marelui oras. In clarobscur, seamana cu stabilopozii de la stonehenge, pusi acolo cu scopul de a preveni revarsarea unui tsunami de verdeata care sa inunde sanctuarele de la sarmisegetuza. In bataia soarelui seamana cu leapsa pe ouate, unde niste oua cu nas, ca niste capete de spin, sunt baza pentru povestile scrise de pasarile calatoare cu cerneala lor miraculoasa pe nume guano.

Iubesc mult numele acesta, Hard Disk Sentinel. Ma face sa ma simt protejata sa simt ca cineva are grija de mine, ca cineva se gandeste la mine. Asa se va numi cartea mea despre viata mea virtuala, pentru ca in realitate, un ziua cand dumnezeu a facut prietenii, la prietenul meu a atipit si l-a luat cu el in visul lui, unde eu nu am acces.
De aceea am zis ca cel mai usorgreu lucru pe care il pot face ca om, este sa-l iubesc pe dumnezeu, fiindca desi  il stiu cat este de imperfect, nimeni nu ma crede.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie