marți, 28 mai 2013

Intuneric


M-am sinucis, dar tot n-am rezolvat nimic. Pentru ca a trebuit sa dau cu subsemnatul o declaratie din care sa reiasa de ce am ales eu sa ma bag in troaca si sa ma sinucid mancata de porci. Nu am stiut ce sa raspund, pentru ca nu-mi aminteam neam ca eu sa fi fost cea care a cerut sa se bage in troaca si, mai mult, am convingerea ca troaca asta legendara este una si aceeasi cu viata in cetatea de a carei nationalitate am fost.

Am tras o liniuta pe randul respectiv din chestionar. In al doilea rand pentru ca a trebuit sa aleg unde si ce vreau sa fiu in viata ce abia incepe, ca o pedeapsa pentru ca m-am sinucis.
Mi-am scris ca vreau sa fiu o cireasa pe care s-o manance Porcul Suprem, care in momentele lui de infatuare, a facut porcii asa cum i-a facut, dupa chipul si asemanarea lui. Si mi-am mai scris ca vreau sa ma vietuiesc tot in zodia gemenilor, ca imi place sa ma stiu desert si fiindca cel mai tare ma iubesc pentru minciunile mele de gemenoaica. Astfel incat, daca Porcului Suprem o sa-i miroasa vreodata gura a mint chocolate, va fi ca o urma a trecerii mele prin bolta lui palatina.
Motiv pentru care si basina porcului va mirosi a  dulceata de cirese amare, pe foc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu