duminică, 5 mai 2013

High



Deci, doamnelor, hai sa va zic ca am visat.  Ca eram intr-o companie selecta, ca intr-un club, ca in high society, ca in neveste disperate. Dintre toate uriasele acelea, eu eram cea mai mica, mezina. Cea mai mare a zis :
-E rea singuratatea ! Cine o face ca mine, ca mine sa pateasca ! Era cam prost, dar era prostul meu.
Incepand de aici nu mai stiu ce au mai zis, fiindca deja ma plictisisem si pusesem ochii pe o masa din apropiere, unde sedeau niste neveste ca noi, dar mai tinere. Imi placea mai mult de ele, asa ca m-am mutat la masa lor, unde bineinteles ca din mezina, am devenit capul rautatilor.
Una dintre ele, parca era sora mea mai mica, cam ofta. O intelegeam. I-am soptit ceva la ureche, dar ori nu a auzit, ori nu a vrut sa auda. Cum ar fi, eu o intelegeam pe ea, dar ea nu voia sa ma inteleaga pe mine. Atunci am provocat-o, spunandu-i:
-Eu stiu sa fac tot ceea ce faci tu, tu stii sa faci tot ceea ce fac eu? Poti ? Vrei ?
Parca ceva, ceva s-a schimbat, dar mai avea mult pana departe. Atunci m-am hotarat sa pun punctul pe I:
-Uite care e treaba, daca nu-l vrei si nu poti, ti-l iau eu, asupra mea. Ar fi pacat? Aceasta este intrebarea. A mea, raspunsul a fost, este si va fi al tau. Numai al tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu