Hai



La mine, Hristos a inviat in cascade!
La prima inviere avea gust de drob cu cuperci, ceapa, usturoi, marar, patrunjel, sare si piper. Si oua, multe oua si organe. De fapt, nu le-as spune multe, dar suficiente. Hristos avea forma de oval, asa mi-l imaginasem eu si creatorul vasului de yena. Il trecusem prin arderea creatiei si apoi l-am atins trupul cu buzele. Avea gustul meu.
A doua inviere a lui Hristos avea buchet de carne fierbinte si abur de pofta buna. Cand gura mea l-a gustat, cerul meu s-a izbavit. La televizor se vorbea despre traditia de a lua ceva de metal in gura, ca sa ai dinti sanatosi. Am zis: "Metalul meu il am in sange", stiam taina aceasta de la samani, vraci si alti vindecatori. Asadar am luat o piatra in dinti. Una pretioasa, sa se bucure si ochiul meu de ea, la revedere.
A treia inviere a lui Hristos avea fericirea unei comedii. Robin Williams, taticul nostru traznit. Am pus mana pe telefon si am gandit: vreau si eu! doi! Jos mirandele! Si pamantul meu s-a izbavit in ceasul acela.
A patra inviere, si ultima, a lui Hristos, avea un aer de recunoastere si de recunostinta a unui somn binecuvantat. Somn usor, vise placute, puricii sa va sarute :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie