Arca



I-a spus sa puna atata leucoplast cat o lasa inima. Avea o inima mare pentru cupa –(minus) A la sutienul ei. Asistenta care m-a transformat intr-o mumie egipteana.
Azi l-am intrebat daca nu ii pot fi eu asistenta, adica sa-mi schimb eu pansamentul in locul ei, dar ori nu m-a auzit, ori l-am intrebat in gand. I-a spus sa puna atata leucoplast cat o tine sufletul. Mi s-a facut frica, dar ma speriasem degeaba. Cantarit in lungimea, latimea si aria de acoperire a ranii cu acest nou pansament-care déjà a inceput sa se invecheasca-sufletul ei era un pic mai mic ca inima ei. O cred si eu, iri trebuie inima mare, sa poti taia in carne de om.
Vreau sa va vad si luni, mi-a zis chirurgul.
Vin, daca imi promiteti la luni mizati pe ficat.
Va mai puneti sutienul, ma intreba asistenta referindu-se la piesa de lenjerie.
Ah, desigur ! Este parte din fiinta mea, am zis gandindu-ma la marca Triumph a artei de a fi luat asupra ta totul.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie