miercuri, 3 aprilie 2013

P'o stare noua



Cand o sa mor, din mine va ramane doar zambetul, iar pe zambetul meu, scris epitaful: “acest zambet care miroase a ars a fost o copila abuzata de propria ei soarta”.
Semnat: Dumnezeu, Viata, Universul, Astrele…muhahahaha :)
Am visat ca Dragalina devenise un paradis financiar unde solistele toate, dar toate trase printr-un inel de calibrul Sidoniei, cantau cumbaia intr-o limba straina care aducea un pic cu slavona veche. Cainii nu alergau cu covrigii in coada, dar alergau, iar amenintarea nu mai era a lor, ci a stapanilor lor, niste inalti oficiali de la scoala de muzica militara, care insa nu muscau.
Text inspirat dintr-un vis inspirat dintr-un text usor cam afrodisiac inspirat El stie de unde sau de cine.
 
Vorba unui amic virtual: “nu stiu daca otilia avea o enigma, sau felix credea ca o are”:)
Eu, la ora asta a diminetii, am o curiozitate cam nebuna :). Si anume, daca cei ce se intituleaza “Neamul Romanesc” adopta ca fiind al lor ceea ce prin nastere (sange), mostenire, educatie NU ESTE, doar pentru o seama de cuvinte si fapte ce au interferat pentru o scurta perioada de timp cu destinul Romanescului, mamare, mamita si tanti mita ale cui sunt ? dar gaitele ? dar morometii ? oh, e plin pamantul asta de morometi !
Pentru ca, iata, copiii nostri in ale caror acte de identitate este inscrisa nationalitatea romana, sunt scoliti in orice altceva decat memoriile Reginei Maria ori ale celorlalti membri ai familiei regale. In conditiile in care invatamantul este OBLIGATORIU.
Astfel, timp de zece ani obligatorii si alti cativa facultativi, un copil care este daruit in mod regal de natura, este schingiuit si abuzat, maltratat si malformat prin evaluari avand ca subiect, o scrisoare pierduta, de exemplu sau de-ale carnavalului.
Adeseori am semnalat EROAREA careia profesorii i s-au dedat trup si suflet, in timpul sedintelor cu parintii. O faceam pentru ca la mijloc era COPILUL MEU, nu pentru altceva. Dinspre cadrele(!) didactice, nici urma de speranta. Dinspre parinti, fara exceptie, pana acum, doar politica strutului. In cartea mea de identitate scrie la nationalitate “romana”. In actele lor, la fel. Who’s who ?
Anyway, eu mi-am cerut iertare copiiilor mei pentru tot ce le-am gresit NESTIIND. Mai departe le-am spus “suntem pe cont propriu, scapa cine poate” :).

PS : Pe cont propriu a fost si "Constantine", cand i-a parlit pe mutanti, fiindca stricau echilibrul :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu