Pli(s)c



Toti avem cate o viata ieftina, una ca buzunarul pentru maruntis al portofelului, unde am pus cate un banut pentru fiecare greseala pe care am facut-o si pe care, daca ii aduni, abia daca iti poti cumpara un cozonacel. Cu nuca, stafide si cacao. Neaparat cacao. Adica nu stiu altii ce vieti ieftine au, dar a mea asa este, cum am descris-o. Cand o sa trec dincolo, o sa-i spun Vamaiotului :
-Parca te-as cunoaste de undeva. De fapt, de candva. De cand ti se spunea Vamesul si, si atunci ca si acum, nu m-ai lasat sa trec sa trec. Fii atent, vezi buzunarul asta cu maruntis ? Aici sunt greselile mele. Ele sunt cele ce m-au facut sa fiu asa cum sunt acum : grasa si foioasa ca geanta cu bancnote a lui Gigi, lucioasa aidoma cardurilor de debit/credit ale lui Hagi, stii, sper, ca "Hagi" nu este un fotbalist patron de hotel, ci unul care a indurat macar o data in viata lui, drumul pana la Mecca si zgomotoasa ca o cascada de talanti desertata pe toate posturile, de catre comentatorii sportivi sau cei care au facut din a comenta, un sport.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica