Participiu


Priponita in gard, garoafa. Fara verb exprimat prin predicat. Nenominal, deoarece cata vreme ideea e priponita, culoarea nici nu mai conteaza, ea devenind aparenta unei nuante. Pe de cealalata parte a miezului de noapte, trandafirii sunt pentru cei bogati.
Zise iapa lui Gheorghita, odata ce s-a hotarat sa dea de pamant cu capastrul. Da’ ce mama dracului, cand m-am nascut, nu m-am nascut de mana cu nimeni. Am fost pe cont propriu si in pielea goala. Ia nu-mi mai faceti voi mormant din toate ale voastre! Ia nu ma mai hraniti voi cu jar, ca ma plac asa cum sunt! Ei, dracia dracului.
Zis-a calul, auzindu-i tristetea: eh, daca ai stii tu cat s-au muncit ele sa ma faca din armasar, tantar :(
Eh, unde suntem noi, forta isi recapata fortele. Nu mor caii cand vor cainii. Dar asta e de la ei, pentru ei, si noi stim foarte bine ca n-ai sa vezi niciodata o cioara in colivie si atat timp cat ei isi leaga de mana o vrabie, corb la corb nu-si scot ochii, dar isi impart cascavalul. Fara doar si poate.
Morala e ca nu stiu ce a scris Coelho in portugheza lui despre valchirii, dar pe romaneasca mea, ciorile sunt niste dragoni vopsiti, iar dragoancele isi aleg ele calaretul. Deoarece asta este rolul si rostul lor. Deci dragonete, de la net, nu de la brut.

Aseara am vazut-o pe d-na Udrea la serviciul roman de comedie. Mai, tipa e buna. Buna, buna, in sensul ca si-a invatat bine rolul, era naturala in replici si dezinvolta in costumul ei rosu. Ideea este ca blondelor le sta mai bine cu parul scurt. E o chestie de haar, careia nu i se pot pune de-a curmezisul, neam. 
Lasati brunetele sa poarte plete ca ele au fost muzele Creatorului atunci cand au umplut noaptea de nonculoarea luminii. Blondele sa fie ele ale soarelui, ca brunetele despre care povestesc eu, au ele soarele lor :)
Morala este ca in fiecare blonda si in fiecare bruneta, este o roscata. Lasati roscata sa fie libera, dar aveti lesa pregatita in cazul in care se impune revenirea ei intr-un cliseu de bun simt! Roscata care nu este muscata :). Saw*, let's go back to our leader sheep. Even lazy jellyfish, do it!
*conclusivul saxofon :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica