Pacaleala de 23 aprilie


Eu ieri chiar am fost la lidl ca sa cumpar cafea si apa. Si da, eu chiar beau apa minerala imbuteliata in ambalaj de pet. Asta e, nu am inventat eu pet-ul, nu l-am promovat eu, nu l-am comercializat. Eu doar il arunc in pubela de la ghena de la scara 2 de la parter de la bloc si mai departe nu-mi pasa ce si cum. Adica imi pasa, dar doar sub forma unui sunet scartait, a unei batai din picior, de fapt, din calcai, a unei roti de carucior si, eventual, a unei voci de petman. Pai da, sa stii si tu ca fiecare gandacel are o proiectie uriasa a lui. O talpa. Care talpa are si ea o proiectie uriasa a ei, care proiectie uriasa are si ea o proiectie infinita de iubire, cat un mahomed si un munte la un loc. Daca vrei sa ma crezi pe cuvant, daca nu, asta e, fiecare cu fictiunea lui.
Si ieri, la lidl, eu chiar am simtit ca ma sufoc printre atatia oameni melci, oameni carucioare, oameni borcanele, oameni cutiute, oameni etichete, pungi, plase, lazi, rafturi. Si mie, ieri, la lidl, chiar mi-a venit sa urlu la toti si la toate, exact asa, ca Emil Hossu in secretul lui bachus, la nunta gloriei miralenei bumbescu "Incetati!
Sunteti neverosimili!". Si eu, ieri, la lidl, chiar eram gata gata s-o fac, cand am vaut in carul cu fan, acul. Avea forma de microfon, dar un efect de blitz, fiindca de unde imi tuna si imi fulgera dupa o gura de aer, mintea mea a asociat imaginea scenei din market cu scena aceea cu birdie num num. Si de unde imi venea sa urlu de necaz, aproape ca m-am stricat de haz. Ceea ce va doresc si dumneavoastra:)

PS: Si eu, ieri, la lidl, chiar m-am simtit ca la street delivery.


PPS: So young and Gherorghe! Fata tatalui tatalui :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie