Vecinul meu Francisc



Vecinul meu Francisc de la sapte este un barbat inalt, uscativ, aflat la varsta la care mi-ar putea fi tata. Dar nu-mi este. Are el trei copii ai lui, doi baieti si o fata, copii cu copii, asezati fiecare la casa lui. Niste oameni pe care eu ii vad ca fiind frumosi.
Ani de zile, vecinul meu Francisc de la sapte a fost banuit de catre ceilalti vecini ca ar fi cel ce face pipi pe hol. Unul dintre banuitori a si promis ca, citez « ii arat eu lui ».
N-a aratat nimic, de fapt, si-a aratat nimicul, fiindca intre timp s-a dovedit ca firicelul de lichiditati era si este unul de apa, a carei sursa ramane un mister, fiindca nici unul din noi nu a reusit sa treaca prin perete sa vada cu ochii lui minunea. Apei de izvor ce izvoraste dintr-un perete al unui hol al unei scari de bloc. Din Bucuresti. Toti fusesera orbiti si se aratasera deranjati de faptul ca vecinul meu Francisc de la sapte ii gazduia pe timp de iarna pe diversi oameni ai strazii, pe care ii lua la el in casa, doar ca sa simta si ei, macar temporar, caldura unui camin. Confort pe care il daruia si pentru care, desi nu incasa nimic, platea fara intarziere cheltuielile de intretinere.
Vecinul meu Francisc de la 7 este omul 3D. De la « Da, Draga Doamna », 3D-ul ce aduce bucurie auzului meu si nu numai, fiindca acest autentic YesMan si-a dovedit bogatia saraciei lui, spre deosebire de ONG-uri si alte astfel de firme avand ca obiect de activitate "ajutorul si salvarea" , care au excelat prin a fi fost decat deranjanti :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica