Caracter

S-a aşternut liniştea. Toţi ai mei dormeau. Fiecare în camera lui, ei.  Nu era nici zi, nici noapte. Să fi fost seară, aseară. Mă lungisem pe canapeaua din sufragerie, nu pentru că eram ostenită-pentru că eram- ci pentru că nu aveam altceva de facut. Muncisem toata ziua si încă mai aveam de muncit, dar locul meu de muncă era ocupat.
Nu-mi permiteam luxul de a adormi, de aceea m-am aşezat perpendicular pe lungimea canapelei, cu picioarele în sus si cu capul în jos. Intâmplator sau nu, mi-am vazut chipul în oglinda vitrinei, fix pe raftul unde şade aşezat la loc de cinste, setul din cristal de Bohemia primit în dar de la Gatut, acum mai bine de 27 de ani.
Mă priveam şi nu-mi venea sa cred ce văd. În ochiul drept aveam lumina, în ochiul stâng aveam întunericul. Imaginea din oglindă a început a tremura, a se văluri şi a vibra, a-şi revendica independenţa. Nici nu-i de mirare, cunoscându-mi Personalitatea.
Chiar şi în cele mai cumplite clipe de obedienţa de care am dat dovada în varii raporturi ierarhice ce ţin de experienţa mea de pâna acum, chiar şi în cele mai josnice momente de umilinţa la care m-am supus, mi-am aparţinut numai mie. 
Doar când am iubit n-am mai fost a mea.
Am zâmbit, iar imaginea m-a salutat la randul ei cu un zâmbet. Din ochiul drept îmi zâmbeau Arhanghelii. Din stangul, Cei Şapte Prinţi ai Întunericului.
Well, am zis, cine eşti si care este povestea ta?
Arhanghelii mi-au facut atunci cu ochiul; “noi primii, noi primii!”
Voi să tăceţi, le-am zis, să tăceti, pentru ca voi, pe Wikipedia, aveţi doar nume, Prinţii au in plus şi câte o calitate. Cu voi m-am lămurit! Atunci am ştiut.
Sunt eu leneşă? Sunt! Mă pot schimba? Da, dar nu vreau! 
Bună seara, Belphegor :)
Ştiu ce este invidia? Ştiu! Şi ştiu şi că invidia m-a pus în mişcare. Motor-acţiune.
Bună seara, Leviatan :)
Sunt eu o îmbuibată? Câteodată, dar daca nu aş fi, chiar şi rar, n-aş mai fi eu. 
Bună seara, Belzebut :)
Mânia? Oh, câteodată scot fum şi flăcări ca un dragon de foc! 
Bună seara, Satana :)
Dacă mama, tata sau naşii mei de botez ar fi ştiu cât sunt de pofticioasă, m-ar fi numit Asmodeus. 
Bună seara :)
Lacomă, nu ştiu, dar ştiu că anevoios de satisfăcut. Depinde numai de factorii externi.
Bună seara, Mamona :)
Sunt Ani şi sunt MÂNDRÂ să vă spun Bună Seara, Lucifer :)

Glumă, neglumă, dar e bine de ştiut că nu sunt robul nimănui şi nici al cuiva anume. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie